2026 Haziran Ayı Çalışan Memnuniyeti Toplantısı
Çalışan-hastane yönetimi iletişimini güçlendirmek ve çalışan memnuniyetini artırmak amacıyla 24.06.2026 tarihinde Başhekimimiz Dr. Yılmaz YÜCEL başkanlığında tüm yöneticilerin katılımı ile Haziran ayı toplantımız gerçekleştirilmiştir.