Çalışan-Hastane Yönetimi İletişim Güçlendirme Haziran Ayı Toplantısı
Hastane çalışanlarımız ile hastane yönetimi arasındaki iletişimi güçlendirmek ve çalışan memnuniyetini artırmak amacıyla haziran ayı toplantısı düzenlenmiştir.


Hastane çalışanlarımız ile hastane yönetimi arasındaki iletişimi güçlendirmek ve çalışan memnuniyetini artırmak amacıyla haziran ayı toplantısı düzenlenmiştir.

