DOĞAYA NEFES BIRAKIN” FARKINDALIĞI İLE KÂĞIT PEÇETE İSRAFINA DİKKAT ÇEKİLDİ

DOĞAYA NEFES BIRAKIN” FARKINDALIĞI İLE KÂĞIT PEÇETE İSRAFINA DİKKAT ÇEKİLDİ

2026 Haziran Sıfır Atık ayı, atık azaltma ve Çevre Farkındalığı kapsamında, Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesi Çevre Yönetim Birimi tarafından yürütülen farkındalık çalışmalarının ikincisi hayata geçirildi.

“Doğaya Nefes Bırakın” sloganıyla gerçekleştirilen çalışma kapsamında, kâğıt peçete kullanımında israfın önlenmesi ve kaynakların verimli kullanılması konusunda farkındalık oluşturulması amaçlandı. Ortak kullanım alanlarına yerleştirilen bilgilendirici notlarla çalışanlar ve vatandaşlar, kâğıt peçeteleri yalnızca ihtiyaçları kadar kullanmaları konusunda bilgilendirildi.

Çalışma ile gereksiz tüketimin azaltılması, atık oluşumunun önlenmesi ve doğal kaynakların korunmasına katkı sağlanması hedeflenirken, sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının yaygınlaştırılması konusunda da farkındalık oluşturuldu.

Küçük gibi görünen tasarruf alışkanlıklarının çevrenin korunmasında büyük önem taşıdığına dikkat çekilen etkinlikte, “İhtiyacın Kadar Kullan, Geleceği Koru” mesajı ön plana çıkarıldı.

Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesi Çevre Yönetim Birimi tarafından yürütülen çalışma, çevresel sorumluluk bilincinin artırılması ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakılması hedefiyle gerçekleştirildi