Hastanemizde Diyabet Standı Açıldı.
Hastanemizde diyabet konusunda farkındalık oluşturmak ve vatandaşlarımızı bilgilendirmek amacıyla diyabet standı açıldı. Diyabet hastalığı belirtileri, korunma yöntemleri, sağlıklı beslenmenin ve düzenli fiziksel aktivitenin önemi hakkına bilgilendirme yapıldı. Erken tanı ve doğru yaşam alışkanlıklarının diyabetle mücadelede büyük önem taşıdığına dikkat çekilen etkinlikte, vatandaşlarımızın soruları yanıtlandı. Broşür dağıtımı yapıldı.


