İdari Hizmetlerde Görev Yapan Bekir KAYA'ya Emeklilik Töreni Düzenlendi

        Kurumumuzda uzun yıllar idari hizmetlerde özveriyle görev yapan Bekir KAYA için emeklilik töreni düzenlendi. Törende, sunduğu değerli katkılar ve başarılı çalışmaları dolayısıyla kendisine teşekkür edilerek emeklilik yaşamında sağlık, mutluluk ve huzur temennilerinde bulunuldu.

Program kapsamında Başhekim Dt. Gülay KAYAÇETİN tarafından Bekir KAYA’ ya plaket takdim edildi. İdari ve Mali İşler Müdürümüz Zeki UZUR’da kendilerine vermiş olduğu hizmetten dolayı teşekkürlerini iletti. Mesai arkadaşlarının da katıldığı törende duygu dolu anlar yaşandı.

Bekir KAYA’ya bugüne kadar kurumumuza verdiği emek ve hizmetler için teşekkür eder, emeklilik hayatında başarı ve mutluluklar dileriz.